Συνέντευξη
στον Μίνω-Αθανάσιο Καρυωτάκη, φοιτητή δημοσιογραφίας ΑΠΘ, maga.gr, Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013.
Το
maga.gr επικοινώνησε με τον Ηρακλή Λαμπαδαρίου, τον άνθρωπο που είχε την ιδέα
πριν από περίπου ένα χρόνο να δημιουργήσει τις Εκδόσεις Σαΐτα, έναν ανοικτό,
ψηφιακό, μη εμπορικό εκδοτικό οίκο.
Η
συζήτηση μαζί του ήταν ευχάριστη και με βοήθησε να κατανοήσω τον ίδιο ως
άνθρωπο, αλλά και να συνειδητοποιήσω γιατί οι συγκεκριμένες εκδόσεις γνωρίζουν
τέτοια επιτυχία.
Οι Εκδόσεις Σαΐτα έκλεισαν
πρόσφατα έναν χρόνο ύπαρξης. Ποια είναι τα συναισθήματά σας;
Ενθουσιασμός,
χαρά, αισιοδοξία! Είμαι ενθουσιασμένος με την ανταπόκριση συγγραφέων και
αναγνωστών στο κάλεσμα της Σαΐτας, χαρούμενος για τις συνεργασίες που
αναπτύξαμε με εθελοντές από όλη την Ελλάδα και αισιόδοξος καθώς το ελεύθερο
ταξίδι των βιβλίων είναι εφικτό με αποδείξεις ακόμη και για τον πιο δύσπιστο!
Ποιες ήταν οι εντυπώσεις από τη
συμμετοχή σας στην KAVALA EXPO 2013;
Η
συμμετοχή της Σαΐτας στην έκθεση αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε
τις ψηφιακές μας εκδόσεις που κυκλοφορούν ελεύθερες στα Ελληνικά και στα
Αγγλικά, τις δωρεάν εφαρμογές Android των βιβλίων μας (για smartphones και
tablets), τις δυνατότητες που δίνει σε κάθε αναγνώστη το ψηφιακό βιβλίο και να
προσελκύσουμε νέους συνεργάτες τους οποίους μέσα από την εθελοντική τους
προσφορά στον σχεδιασμό των μελλοντικών μας εκδόσεων, να τους βοηθήσουμε να
αυξήσουν τις πιθανότητες εύρεσης μιας αμειβόμενης θέσης εργασίας. Η άμεση
επικοινωνία με τους επισκέπτες και ο διάλογος που αναπτύξαμε με διάφορους
Φορείς της ευρύτερης περιοχής ήταν μια μοναδική εμπειρία για εμάς με πολλαπλά
οφέλη. Πολλές ευχαριστίες και συγχαρητήρια αξίζουν στο Επιμελητήριο Καβάλας για
τη χορηγία του περιπτέρου, στο Automon για τη δωρεάν ανάπτυξη των εφαρμογών για
το σύνολο των βιβλίων μας και στο Λιθογραφείο για τη χορηγία του banner και των
καρτών.
Πείτε μας μερικά λόγια και για το
νέο σας εγχείρημα τα «Ζωντανά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια».
Τα
παιχνίδια αυτά με λογότυπό τους ένα πολύ γνωστό παιχνίδι που ζωντανεύει με την
αναπνοή του κάθε παίκτη, στοχεύουν στη γνώση μακριά από τη σχολική αίθουσα με
έναν πρωτότυπο, ευφάνταστο και διασκεδαστικό τρόπο. Οι μαθητές αναλαμβάνουν να
βρουν τη λύση σ’ ένα μυστήριο παίζοντας σ’ ένα Μουσείο, μια παλιά πόλη, σε
κάποιον αρχαιολογικό χώρο και κάθε άλλο μέρος που μπορεί να «μιλήσει» για τη
μορφή του σε παλαιότερες εποχές. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο παιχνίδια ενώ
σύντομα θα ολοκληρωθεί ένα «ζωντανό» παιχνίδι για το Αρχαιολογικό Μουσείο
Καβάλας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.
Δημοσίευση σχολίου